lördag 13 juni 2015

Nu har jag har börjat jobba på Furuviks camping. Det är ett roligt jobb. Underbart skönt att få vara utomhus och jobba. Speciellt i en så fin miljö som det ju är. Jobbar också fortfarande som lärare men bara den här terminen ut, i alla fall på de skolorna. Vad jag ska jobba med till hösten har jag ingen aning om men jag har visioner och de handlar om konst. Jag har precis lämnat in fyra målningar till Profilen, en ramverkstad med galleri här i Gävle. Där ska målningarna få hänga över sommaren. Utställningen jag pratat om tidigare kommer antagligen att bli av till hösten i stället. Det har varit mycket jobb med att skriva betyg och bedömningar den senaste tiden, så det har inte blivit så mycket måleri men när skoljobbet är avklarat, kommer jag igång igen. Det ser jag fram emot. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar